مهارت گوش دادن – مهارت های نهایی نهایی
آنچه یاد خواهید گرفت
ارتباطات بهتری با همه افراد در محل کار ایجاد کنید
یک ارتباط برقرار بهتر شوید
همه روابط کاری را بهبود ببخشید
تجزیه و تحلیل نظرسنجی برای به دست آوردن بینش بازاریابی
آنچه یاد خواهید گرفت
از نظرسنجی های یکباره مشتری رضایت گرفته تا نظرسنجی های ردیابی برند که به طور مداوم انجام می شود ، اطلاعاتی را فراهم می کنند که بازاریابان برای درک چگونگی مشاهده محصولات ، خدمات و مارک هایشان توسط مصرف کنندگان نیاز دارند.
در روش های تحلیلی برای داده های نظرسنجی ، فراگیران آماری با روش های تثبیت شده برای تبدیل پاسخ های نظرسنجی به بینش هایی که می توانند تصمیمات بازاریابی را پشتیبانی کنند ، آشنا می شوند.
تکنیک های مورد بحث شامل تجزیه و تحلیل عامل ، تجزیه و تحلیل خوشه ای ، تجزیه و تحلیل تفکیک و مقیاس گذاری چند بعدی است.
اعتماد به نفس و ایجاد اعتماد به نفس در بدن
آنچه یاد خواهید گرفت
قدرتمندترین تکنیک های زبان بدن را برای احساس و اعتماد به نفس بیشتر جستجو کنید
کشف کنید چگونه می توانید خود را به "دولت برنده" برسانید
اداره پایگاه داده اوراکل برای مبتدیان
آنچه یاد خواهید گرفت
اصول RDBMS را بدانید تا آنها به طور کارآمد تیم DBA را مدیریت کنند
اصول پایگاه داده اوراکل را بشناسید (از جمله اوراکل 12c و اوراکل 11 گرم)